14:15 1403/04/06

کارتون های قدیمی برای بزرگ ترها جذاب است نه بچه ها!

no-photos

ایسنا نوشت: دوبلور شخصیت باب در «باب اسفنجی» از دوبله سه انیمیشن «پرنده قهرمان»، «موش خبرنگار» و «آدم فضایی‌ها مشق‌هامو خوردند» خبر داد.

علی همت مومیوند درباره کیفیت فیلم‌ها و سریال‌هایی که برای سال جدید در حال دوبله هستند، گفت: امید ما این است که کیفیت فیلم‌ها و سریال‌ها خوب باشد و حتی افزایش پیدا کند. این افزایش کیفیت بخصوص در زمینه انیمیشن باید اتفاق بیفتد چون مخاطب ما کودکان و نوجوانان هستند.

او ادامه داد: ما برای دوبله نوروزی، تقریباً سریال‌ها را کنار گذاشتیم و دوبلورها فیلم‌های سینمایی را برای عید دوبله خواهند کرد تا پخش شود. تعداد زیادی فیلم سینمایی را برای نوروز دوبله کردیم که یکی از آن‌ها انیمیشن «موش خبرنگار» و دیگری انیمیشنی به نام «پرنده قهرمان» است که با همکاری خانم مهوش افشاری دوبله کردم.

این دوبلور بیان کرد: همچنین «آدم فضایی‌ها مشق‌هامو خوردند» نیز سومین انیمیشن با کیفیتی است که دوبله کرده‌ایم.

مومیوند با بیان اینکه این سه انیمیشن می‌تواند بچه‌ها را جذب کند، اظهار کرد: سازمان صداوسیما باید هم پای بچه‌ها جلو برود. زمانی که تلویزیون کارتون قدیمی پخش می‌کند، بیشتر از اینکه کودکان و نوجوانان با آن ارتباط برقرار کنند، بزرگترها ارتباط می‌گیرند، چون یاد دوران کودکی خود می‌افتند اما این کارتون‌های قدیمی دیگر جوابگوی بچه‌های امروز نیست و باید به سمتی برویم که نیاز آن‌ها را پاسخ دهیم.

۲۴۱۲۴۱

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت