21:36 1403/04/07

نمی توانیم خط امام و انقلاب را کنار بگذاریم

no-photos

تهران – ایرنا – قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: نمی‌توانیم مثل باد این طرف و آن‌طرف بچرخیم، باید اصولی داشته باشیم و بر اساس ارزش‌ها و چارچوبی که داریم حرکت کنیم، ما نمی‌توانیم خط امام و انقلاب را کنار بگذاریم، اینها از ارزش‌های ما است.

به گزارش ایرنا از اعتماد آنلاین، الیاس حضرتی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قم، افزود: باید در حزب اعتماد ملی به سمت احیای فضیلت‌های فراموش‌شده برویم و با حفظ اصول -که خط امام است- بر اساس نیاز مردم و نیازهای زمان فعلی که مسئولیت‌های جدید به عهده ما می‌گذارد، فعالیت کنیم.
قائم مقام حزب اعتمادملی درباره انتخابات و حمایت از اصلاح‌طلبان از روحانی، گفت: کسی را که یک میلیون رای داشت حمایت کردیم بیست میلیون رای آورد. اصلا زمانی نبود که بگوییم فلان شرط داریم. فقط باید خودمان را اثبات می‌کردیم و از شرایط بحرانی که کشور دچارش شده بود عبور می‌کردیم.
حضرتی در ادامه با تاکید بر اینکه باید برویم به سمت احیای فضیلت‌های فراموش شده و نمی‌توانیم بخشی از فضیلت‌ها را داشته باشیم، گفت: در حزب اعتماد ملی اینطور نیست که چیزی از بالا به پایین دیکته شود، بلکه از پایین باید دیکته شود. همه باید کمک کنند که چطور حرکت کنیم.
حضرتی اظهار کرد: آیا باید مانند بقیه احزاب اصلاح طلب تکرار مکررات کنیم؟ یا باید نیاز مردم و مشکلات مردم و نیازهای زمان را بشناسیم و مسئولیت جدیدی برعهده بگیریم؟ عمل صالح حزب چیست؟ چه می توانیم بکنیم؟ اعتماد ملی می‌خواهد برای دراز مدت تئوریش را تنظیم کند و در تنظیم این تئوری و استراتژی، همه باید مسئولانه با عنایت به صحبت‌های امام و رهنمودهای شهدا، با توجه به مقتضیات زمان و مکان، عمل کند.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواهش می‌کنم همه مشارکت کنیم و با احساس مسئولیت سنگین، حزب را با اصول مشخص احیا کنیم، افزود: این اصول در تمام بیانیه‌های شاخص حزب تجلی دارد. شما به عنوان شورای مرکزی استان قم با انگیزه بالا و قوی حضور داشته باشید.
**اصلاح‌ طلب‌ها نمی‌توانند پشت روحانی را خالی کنند
حضرتی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان باید خودشان را منسجم می‌کردند و مباحث و طرح‌هایشان را برای اداره کشور تدوین می‌کردند، اما نکردند، آنها نمی‌توانند ناگهان پشت روحانی را خالی کنند، با مردم صحبت کنیم و بگوییم دولت در این زمینه درست در این زمینه غلط عمل کرده است. ما باید برای کاستی ها برنامه بدهیم. این کار را اصلاح‌طلب‌ها انجام ندادند، اما لازم است برنامه و نقشه داشته باشیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر براندازان تندرو در خارج و داخل، در جاهایی به اشتراک رسیده‌اند و دولت را می‌زنند؛ شرایط اقتصادی کشور شرایط جنگی است.
سیام*۱۷۴۴*۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت