13:31 1403/04/06

سرمربی تیم والیبال کاله: عملکرد خوبی برابر سایپا نداشتیم

no-photos

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: اصلا عملکرد خوبی مقابل سایپا نداشتیم زیرا تحت تاثیر سرویس‌های خطرناک این تیم بودیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بهروز عطایی پس از شکست تیمش مقابل سایپا و راه نیافتن به مسابقه فینال لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه امروز بازی خوبی نبود و کیفیت یک مسابقه در حد نیمه‌نهایی لیگ برتر را نداشت چون ما اصلا خوب بازی نکردیم و تحت تاثیر سرویس‌های بسیار خطرناک بازیکنان سایپا قرار گرفتیم.
وی افزود: این مساله تمرکز بازیکنان ما را بر هم زد و نتوانستیم چیزی که در طول فصل تمرین کردیم و در بازی‌های قبل نشان دادیم، ارائه کنیم. سایپا بسیار با برنامه بازی کرد و مستحق این برد بود.
عطایی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما با صعود به نیمه‌نهایی اشباع شده بود و انگیزه کافی نداشت؟، گفت: به هیچ وجه این گونه نبود. در مسابقه اول با یک حادثه شانس پیروزی را از دست دادیم.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل هم گفته بودم که سایپا پرمهره‌ترین تیم لیگ است و الان این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانم زیرا پس از پایان مرحله مقدماتی مسابقات متوحل شده است و با کیفیت‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود.
عطایی ادامه داد: سایپا شایسته صعود به فینال بود و شانس بیشتری نسبت به شهرداری ورامین برای قهرمانی دارد.
تیم والیبال کاله آمل امروز در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر از سایپا باخت و از صعود به فینال بازماند.
فینال لیگ برتر در روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۵ اسفند بین تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین در تبریز برگزار می‌شود.
ورزشی ** ۲۰۲۴**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت