14:52 1403/04/06

سند راهیان نور تدوین شد

no-photos

تهران- ایرنا- رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: سند راهیان نور کشور تنظیم شده است و برنامه های راهیان نور کشور بر اساس این سند به صورت هدفمند پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سرلشکر محمد باقری صبح امروز -پنجشنبه- در نشست شورای سیاستگزاری راهیان نور کشور که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: راهیان نور موقعیت بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس است و همه دستگاه ها باید برای انجام بهتر آن تلاش کنند.
وی افزود: در بیان خاطرات دفاع مقدس باید تلاش شود که حقایق به درستی و روشنی مطابق آنچه وجود داشته به جوانان انتقال داده شود و از بزرگنمایی دوری کرد.
سرلشکر باقری گفت: مسئله امنیت و حفظ امنیت راهیان نور بسیار مهم است، عناصر ضد انقلاب به دنبال آسیب رساندن به ملت انقلابی ایران اسلامی هستند و در اردوهای راهیان نور که جوانان انقلابی حضور دارند می بایست دقت لازم برای تامین امنیت این حرکت عظیم به خوبی انجام شود.
وی ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعات ۷۰ درصد زائران راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم باید همکاری بیشتری در برگزاری اردوی راهیان نور داشته باشند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پاسخگویی به سوالات جوانان در جریان اردوی راهیان نور را بسیار مهم دانست و گفت: باید در مدت حضور جوانان راهیان نور افراد مطلع دلایل ادامه جنگ و شبهه های که برای جوانان به وجود آمده را پاسخ دهند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری نقش بسیار مهمی برای راهیان نور در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قائل هستند.
ادامه دارد…
سیام *۹۶۱۲ * ۳۰۶۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت