22:59 1403/04/03

شناسه ملی برای هیات های ورزشی صادر می شود

no-photos

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح شناسه ملی برای هیات های ورزشی خبر داد و گفت: ۱۴هزار هیات ورزشی استانی و شهرستانی در کشور شناسه ملی دریافت می کنند و از این طریق فعالیت های مالی هیات ها قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان روز پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی وزرشی افزود: نوع شناسه ای که برای هیات های ورزشی صادر می شود به گونه ای است که این هیات ها، نهادهای مدنی و معاف از مالیات تلقی می شوند.
وی ادامه می دهد که بیمه ورزشی باید جدی گرفته شود و پوشش بیمه ای، علاوه بر ورزشکاران، سایر فعالان عرصه ورزش را نیز دربربگیرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: جنس فدراسیون پزشکی ورزشی حمایت از ورزشکاران است که متاسفانه با مجموعه ای از مسائل که سلامت آنها را تهدید می کند، روبرو هستند.
فرامرزیان می گوید: فدراسیون پزشکی ورزشی باید نظام برنامه ای مناسب برای ارتقای سطح سلامت و امنیت ورزش قهرمانی داشته باشد. همچنین برخی باشگاه های ورزشی نیز محیط امنی برای حضور جوانان و نوجوانان نیستند که باید این مساله نیز حل شود.
وی به بهره مند نبود اماکن و فضاهای ورزش همگانی از نظرات پزشکان اشاره کرد و افزود: مکان های ورزشی باید با تایید فعالان هیات های پزشکی ورزشی بنا شود تا کمتر شاهد آسیب ورزشکاران باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان راهکار اجرای این موضوع را در همکاری و تعامل وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون پزشکی ورزشی دانست.
ورزشی**۹۲۵۰*۱۸۳۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت