18:20 1403/04/06

۳ وزیر هفته آینده به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند

no-photos

تهران- ایرنا- رضا اردکانیان، محمد بطحائی و محمود حجتی وزیران نیرو، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان هفته آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکشنبه آینده آخرین وضعیت مرزها را با حضور جمعی از مسئولان کشور بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون در روزهای دوشنبه و سه شنبه آخرین اخبار و تحولات کشور را بررسی خواهند کرد. همچنین نشست هیات رئیسه و کارگروه های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
* وزیر نیرو به کمیسیون انرژی می رود
رضا اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخ به سوالات ۴ نماینده یکشنبه آینده به کمیسیون انرژی مجلس می رود. قرار است اعضای این کمیسیون دوشنبه آینده طرح تعویق واگذاری شرکت های دولتی دارای طرح های تثبیت و توسعه را بررسی کنند.
* وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون بهداشت می رود
اعضای کمیسیون بهداشت مجلس یکشنبه آینده طرح انتزاع امور جوانان از وزارت ورزش و جوانان و تشکیل سازمان ملی جوانان را بررسی می کنند همچنین وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال یک نماینده، دوشنبه آینده در این کمیسیون حضور می یابد. وضعیت پرداخت مالیات جامعه پزشکی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سرپرست سازمان امور مالیاتی دوشنبه آینده در این کمیسیون بررسی می شود.
* وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون صنایع می رود
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه آینده گزارش عملکرد و برنامه های گمرک ایران در خصوص تسهیل و روان سازی عملیات ترخیص تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی را بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون دوشنبه آینده با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس اتاق اصناف وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در روزهای منتهی به پایان سال را بررسی می کنند.
* وزیر نیرو به کمیسیون عمران می رود
وزیر نیرو نیزز برای پاسخ به سوال ۶ نماینده به کمیسیون عمران می رود همچنین اعضای کمیسیون عمران دوشنبه آینده تقاضای تحقیق و تفحص از وضعیت آب و فاضلاب و انرژی مورد نیاز سکونتگاهای کشور را بررسی می کنند.
سیام *۹۱۲۱* ۳۰۶۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت