9:45 1403/04/05

مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان دستگیر شد

no-photos

سمنان- ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: عباسعلی دامنگیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌ های ارتشاء و اختلاس دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: پرونده یکی از مدیران کل دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد مالی و به دنبال دریافت گزارش اداره کل اطلاعات، در حال تحقیق و رسیدگی است.
وی بیان کرد: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و یکی از معاونین وی، با دریافت گزارش مربوطه و پس از جمع آوری مستندات و ادله لازم به اتهام ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: با صدور قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده و پس از تفهیم اتهام‌های انتصابی، پرونده در شعبه اول بازپرسی سمنان جهت تکمیل تحقیقات در دست رسیدگی و مفتوح است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان یادآور شد: از رقم اختلاس و ارتشاء متهمان برآورد اولیه شده و تحقیقات برای تعیین مقدار نهایی آن ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، چندی پیش ۲ تن از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان سمنان به اتهام اختلاس بازداشت شدند.
پیشتر نیز سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر و دو تن از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان به دلیل تخلفات مالی و اداری دستگیر شده بودند.
۹۸۸۱/۷۴۰۸
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت