13:52 1403/04/06

انتصاب مدیران جوانان در وزارت کشور ۶۷ درصد افزایش یافت

no-photos

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت کشور از افزایش تعداد انتصاب زنان و جوانان در سمت های مدیریتی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون انتصاب زنان در پست های مدیریتی ۲۷ درصد و جوانان ۶۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «سیدسلمان سامانی» اظهار داشت: تعداد انتصاب جوانان ۳۰ تا۴۵ سال از ۶۱ نفر در سال ۹۲ به ۱۰۲ نفر در سال ۹۷یعنی به میزان ۶۷ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی وزارت کشور در ادامه افزود: بررسی گزارش های ۱۰ ماهه سال جاری نشان می دهد میزان و تعداد انتصاب زنان به سمت های سرپرستی و مدیریتی ستاد وزارت کشور از ۴۵ نفر در سال ۹۲ به ۵۷ نفر در سال ۹۷ یعنی به میزان ۲۷ درصد افزایش یافته است.
سامانی استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در عرصه‌های مدیریتی وزارت کشور را از برنامه‌های ویژه وزیر کشور عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در راستای تاکیدات رییس جمهوری، وزیر کشور و مصوبه شورای عالی اداری، سیاست ها و تدابیر عملیاتی لازم جهت استفاده بهینه و مطلوب از خدمات جوانان و بانوان در سمت های مدیریتی به منظور ارتقای نسبت مدیران زن تا پایان برنامه ششم توسعه به میزان ۳۰ درصد و کاهش سابقه خدمت مدیران به میزان هشت سال از سوی این وزارتخانه اجرا شده است.
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری جامعه هدف جوانان، گروه سنی ۳۰ تا ۴۵ سال تعیین و ابلاغ شده است که در انتصاب جوانان در ستاد وزارت کشور بر اساس این رویکرد و مصوبه شورای عالی اداری عمل کرده ایم.
سامانی تحقق کامل این سیاست در تمامی استان ها و شهرستان های کشور را ضروری عنوان کرد و گفت: استانداران باید در انتصابات خود و همچنین در انتصابات مدیران استانی سایر دستگاه ها این سیاست دولت در عرصه مدیریتی را اجرایی کنند.
وی یادآور شد: استفاده از جوانان در عرصه های مدیریتی همواره برکات ارزشمندی برای کشور دارد و تحقق این امر در اقصی نقاط کشور یکی از شاخص های ارزیابی ما از عملکرد استانداران است.
سیام*۳۰۷۰**۱۳۳۶
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت