15:49 1403/04/04

ارائه برنامه های سال ۹۸ سازمان فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش

no-photos

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای سال ۹۸ ارائه شد.

محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهارداشت: در ابتدای این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گزارشی درباره اقدامات این سازمان به نمایندگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهاراتی درباره انقلاب چهارم صنعتی در جهان مطرح کرد که متأسفانه طبق گزارش‌های وی، در حوزه‌هایی چون هوش مصنوعی، ICT و فناوری‌های نو با کشورهای پیشرفته صنعتی فاصله زیادی داریم و متأسفانه اقدامات جامعی در کشور در این راستا انجام نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در واقع طبق این گزارش، نگاه استراتژیک، تحلیلی و سیستماتیک در بخش مدیریت صنعتی کشور تاکنون وجود نداشته است و باید این مسئله مرتفع شود تا فاصله ما با کشورهای بزرگ صنعتی جهان کاهش یابد.

ابطحی بیان کرد: همچنین رئیس سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گزارشی درباره برنامه‌ها و طرح‌های پیش روی این سازمان در سال ۹۸ به نمایندگان ارائه کرد که این طرح‌ها بالغ بر ۱۶ مورد است و مواردی چون آموزش‌های مهارتی و ارتقای سطح اشتغال را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته رئیس سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مجلس بابت بودجه قابل قبولی که در سال ۹۸ به این بخش تخصیص داده شده است، تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که در سال ۹۸ عملکرد این سازمان نسبت به سالهای گذشته بهبود یابد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت