13:34 1403/04/08

برای مشکلات تقنینی حوزه مدیریت صنعتی کمیته ای تشکیل می شود

no-photos

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون با حضور رئیس سازمان مدیریت صنعتی، مقرر شد کمیته‌ای چند جانبه برای بررسی مشکلات تقنینی و اجرای حوزه مدیریت صنعتی کشور تشکیل شود.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، سید حمایت میرزاده در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: نشست امروز کمیسیون آموزش دارای دو دستور کار بود که طی آن رئیس سازمان مدیریت صنعتی و رئیس سازمان آموزش های فنی و حرفه ای به همراه معاونان خود گزارشی جامع از فعالیت‌هایشان به کمیسیون ارائه کردند.
نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: رئیس سازمان مدیریت صنعتی کشور گزارشی از تحولات صنعتی روز جهان و اقداماتی که در این راستا کشور نیازمند آن است، ارائه کرد تا چه تحولاتی ضرورت دارد در کشور صورت گیرد تا به سطح جهانی برسیم.
وی با بیان اینکه مباحثی همچون انقلاب صنعتی جدید، هوش مصنوعی و استفاده از استارت آپ‌ها در جلسه مطرح شد، گفت: نهایتا مقرر شد کمیته‌‎ای در این راستا متشکل از سه نفر از اعضای کمیسیون آموزش یعنی آقایان اسفندیار اختیاری کسنویه یزد، حبیب اله دهمرده، محمدمهدی زاهدی با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های صمت، علوم تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا نیازهای این حوزه در تقنین و اجرا بررسی و آن را در اختیار کمیسیون قرار دهند.
*ضرورت تشکیل شورای عالی مهارت برای ساماندهی آموزش های فنی و حرفه‌ای
میرزاده اضافه کرد: دستور دوم نشست امروز نیز به حضور رئیس سازمان آموزشهای فنی و حرفه‌ای و ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های سازمان مربوطه ارائه و مشکلات این حوزه به ویژه در زمینه حق التدریسی‌ها و به روز نبودن تجهیزات عنوان شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: البته نمایندگان همچنان منتظر تشکیل شورای عالی مهارت هستند تا با تشکیل این شورا سازمان‌‎ها و نهادهای فعال در این حوزه، از موازی کاری پرهیز و امکانات نیز در این حوزه به صورت عادلانه توزیع شود.
سیام*۱۷۴۴*۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت