6:34 1403/04/03

آیت‌الله جنتی به رئیسی تبریک گفت

no-photos

تهران – ایرنا – دبیر شورای نگهبان در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، در متن پیام آیت‌الله جنتی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی آمده است: انتصاب جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان ریاست قوه قضائیه و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی به شما تبریک عرض می کنم.
در این آمده است: تحقق بخشیدن به عدالت، پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی می‌باشد که با توجه به سفارشات هشت‌گانه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در حکم انتصاب و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند جنابعالی در مدیریت‌های پیشین و استفاده از سوابق طولانی قضایی و نیز بکارگیری جوانان صالح و انقلابی و فاضل در دستگاه قضایی، می‌تواند شما را در ایجاد یک تحول قضایی مبتنی بر عدالت یاری کند.
این پیام می افزاید: از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و سایر خدمتگزاران در قوه قضائیه را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم و از زحمات آیت‌الله آملی لاریجانی تقدیر می‌ کنم.
** پیام تبریک رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت‌.
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در پیامی خطاب به سید ابراهیم رییسی تاکید کرد: انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی که بیانگر حسن اعتماد معظم له و لیاقت و کارآمدی آن برادر عزیز است، تبریک عرض می کنم.
این پیام می افزاید: رجاء واثق دارم تلاقی و همزمانی دوره جدید راهبری قوه قضاییه با طلیعه دهه پنجم انقلاب و بیانیه راهبردی گام دوم مقام معظم رهبری و بهره‌مندی دستگاه قضا از تجارب و سوابق ارزنده آن فقیه وارسته و عالم فرهیخته و برخوردار از ظرفیت های مثال زدنی علمی و فکری، آینده ای درخشان و امیدافزا را فرا روی دستگاه قضا قرار داده که با تاسی به منویات و توصیه های معظم له خواهد توانست موجبات دلگرمی و اعتماد روز افزون مردم شریف ایران را فراهم آورد.
در این پیام آمده است: دوام توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را ازدرگاه احدیت مسئلت می کنم.
** پیام تبریک معاون امور مجلس رییس جمهوری
معاون امورمجلس رییس جمهوری نیز در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به سمت رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری را به وی تبریک گفت.
حسینعلی امیری در پیام خود با تاکید بر سابقه طولانی حضور رئیسی در مناصب مختلف قضایی و آشنایی اش به زوایای گوناگون قوه قضائیه، اعتماد مستمر مقام معظم رهبری به او و برخورداری اش از تجربه و دانش فقهی و حقوقی را یادآور و تاکید کرد: اینها سرمایه ای گران سنگ برای تحولی بزرگ در قوه قضائیه و انجام و اجرای کامل اصول مربوط در قانون اساسی جمهوری اسلامی خواهد بود.
امیری همچنین تسریع کرد: معاونت امور مجلس رییس جمهوری برای همکاری های امورتقنینی با قوه قضائیه اعلام آمادگی کرده و برای ایشان در این منصب مهم آرزوی موفقیت بیش از پیش کرده است.
** پیام تبریک رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رییسی به ریاست قوه قضاییه را به وی تبریک گفت.
در پیام حشمت الله فلاحت پیشه آمده است: اکنون که جامعه اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری تشنه عدالت است، انتصاب شایسته جنابعالی اقدامی امیدبخش در راستای توسعه عدالت به شمار می آید. امیدوارم در سایه الطاف الهی و با توجه به سابقه طولانی شما در امر قضاوت و مدیریت در قوه قضائیه روند تازه ای از مقابله با مفاسد اقتصادی، تکریم ارباب رجوع، تسریع در تراز جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
این پیام می افزاید: اینجانب موفقت روزافزون حضرتعالی در تبدیل دستگاه قضا به خانه امن و ملجاً حق طلبی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
سیام**۱۷۵۱**۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت