3:24 1403/04/08

امباپه: در پاریس می مانم

no-photos

تهران- ایرنا- «کیلین امباپه» ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن با بیان اینکه فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت، گفت: شکست برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، تاثیری بر این تصمیم ندارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه آ.اس اسپانیا نوشت: پاری سن ژرمن چهارشنبه هفته گذشته پیروزی ۲ بر صفر بازی رفت در «اولدترافورد» را با شکست جنجالی ۳ بر یک در «پارک دو پرنس» تعویض کرد و گل دیرهنگام «مارکوس رشفورد» که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، جواز صعود شیاطین سرخ را به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا امضا کرد.
درپی حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان، رسانه های اسپانیایی در گزارش هایی پراکنده مدعی شدند که رئال مادرید که خود نیز پس از متحمل شدن شکستی تحقیرآمیز مقابل آژاکس از گردونه رقابت ها کنار رفته است، پروژه جذب امباپه یا نیمار دیگر ستاره تیم پاریسی را در دستور کار قرار داده است.
با این وجود، امباپه با اشاره به شکست مقابل یونایتد، ماندگاری خود را در پاریس به وضوح تایید کرد.
وی در این خصوص اظهار داشت: اینجا خواهم ماند، حتی می توانم بگویم که از این موضوع اطمینان دارم. با توجه به مشکلاتی که پس از حذف از لیگ قهرمانان به وجود می آید، نمی خواهم شرایط شخصی من باری روی دوش باشگاه باشد.
امباپه در ادامه افزود: نگرانی بابت آینده ام هیچ سودی ندارد و این موضوع کاملا واضح است.
پس از پیروزی ۴ بر صفر پاریسی ها مقابل بارسلونا و بازگشت شگفت انگیز آبی اناری ها در بازی برگشت در نیوکمپ که ۲ سال پیش به وقوع پیوست، این دومین تجربه حذف تلخ تیم پاریسی از لیگ قهرمانان محسوب می شود.
با این حال، امباپه که در جریان شکست مذکور در نیوکمپ هنوز عضو پی اس جی نبود، همچنان بر این بارو است که پاری سن ژرمن درست ترین مسیر برای او است.
وی تاکید کرد: فوتبال ادامه دارد و سعی خودمان را خواهیم کرد تا با سری افراشته فصل را به پایان برسانیم. این هدف ما است و برای آن تلاش می کنیم؛ جو فوق العاده زیبایی در پارک دو پرنس به وجود آمده بود و به هیچ عنوان قصد نداشتیم جشن را خراب کنیم اما نشد. خیلی ها به باشگاه شک دارند و شک خواهند داشت، اما من همچنان به این پروژه ایمان دارم.
ورزشی**۳۹۹۱**۳۷۸۳**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت