8:30 1403/04/09

گام های متوالی والنسیا بر روی نوار پیروزی

no-photos

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم والنسیا در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم رقابت های لالیگای اسپانیا امشب میهمان تیم خیرونا بودند و برای دومین هفته متوالی بر روی نوار پیروزی گام برداشتند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «مارسلینو کاره کا تورال» که برای برگزاری این دیدار راهی ورزشگاه «مونتیلیوی» شهر خیرونا شده بودند، با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خود را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را از آن خود کردند.
ابتدا«گونسالو گوئدس» در دقیقه ۱۴ تیم والنسیا را پیش انداخت اما در ادامه «جونز راملهو» در دقیقه ۲۲ برای تیم خیرونا گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند اما این تساوی تنها تا دقیقه ۵۳ دوام داشت و با گلی که «دانیل پارخو» در این دقیقه به ثمر رساند باز هم والنسیا را پیش انداخت.
این دیدار در دقایق پایانی نیز جذاب دنبال شد و ۲ گل دیگر در آن به ثمر رسید. ابتدا «کریستین استوانی» در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی برای تیم خیرونا گلزنی کرد و در ادامه «فرارن تورس» در دقیقه ۹۰ برای والنسیا گلزنی کرد تا این دیدار به سود تیم والنسیا به پایان برسد.
تیم والنسیا که در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی از جمله تساوی ۲ بر ۲ برابر بارسلونا کسب کرده، با کسب هر سه امتیاز این دیدار با سه پله صعود به رده ششم جدول رقابت های لالیگا صعود کرد.
تیم خیرونا نیز با قبول این شکست ۳۱ امتیازی شد و در رده چهاردهم این رقابت ها ماند.
«کارلوس دل سرو» قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او سه مرتبه به ۲ بازیکن تیم والنسیا کارت زرد نشان داد و بازیکنان این تیم را جریمه کرد.
او در دقیقه ۷۲ با نشان دادن کارت زرد دوم به «فاسوندو رونکاگیلا» مدافع والنسیا این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد.
شاگردان «ارنستو والورده» در تیم بارسلونای صدر نشین شب گذشته با نتیجه ۳ بر یک رایووایه کانو را شکست دادند و فاصله خود با صدر جدول رده بندی این رقابت ها را با تیم اتلتیکومادرید به هفت امتیاز افزایش دادند.
تیم بحران زده رئال مادرید نیز درادامه رقابت های این هفته تا ساعاتی دیگر برابر تیم وایادولید به میدان می رود.
ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت