4:03 1403/04/08

افزایش قیمت ها برای مسکن مهر کشور مشکل ایجاد کرده است

no-photos

تهران- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش سرسام آور قیمت ها برای پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان تهران افزود: اگر قصد داریم جلوی تعطیلی کارگاه های مسکن مهر را بگیریم باید به سازنده ها کمک کنیم و این حق آنهاست.
وی یادآورشد: در اغلب استان ها پیمانکاران با مشکل افزایش چندین برابری قیمت تجهیزات نصبی مواجه هستند.
اصغری مهرآبادی اظهار داشت: استانداران در شورای مسکن استان می توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند و راهکار مناسب را به تصویب برسانند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر با این موضوع موافقت کرد که می توان تفاوت قیمت تجهیزات نصبی که در قرارداد اولیه قید شده است را دولت بپردازد و در مورد قراردادهایی که نرخ این تجهیزات قید نشده نیز تعرفه های کنونی لحاظ شود.
وی خاطرنشان کرد: شورای مسکن استان ها اختیاری فراتر از وزارت دارد و می تواند در مورد تعیین تکلیف مشکل پیمانکاران در خصوص افزایش قیمت تصمیم گیری و طرحی را تصویب کند و این مصوبه نیز لازم الاجراست.
اصغری مهرآبادی ادامه داد: فقط نوع قرارداد جدید برای جبران افزایش قیمت ها باید به گونه ای نوشته شود که در آینده مشکل جدیدی شکل نگیرد.
در این جلسه مقرر شد مشکلات واحدهای مسکن مهر که به علت انجام نشدن نصبیات (تجهیزات) متوقف مانده است رفع شود و تفاوت قیمت تجهیزات مورد نیاز نیز محاسبه و مابه التفاوت آن به پیمانکاران پرداخته شود.
مقرر شد خدمات زیربنایی در پردیس و پرند تا ۱۵ خرداد باهماهنگی معاونت عمرانی استانداری عملیاتی و مشکلات تعاونی های مسکن مهر نیز در استان برطرف شود.
تهرام/۳۰۰۱//۶۱۳۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت