0:35 1403/04/08

سهم بالای ایران در بازسازی سوریه

no-photos

سرپرست هیات تجاری سوریه گفت: ایران در روزهای بسیار سخت در کنار سوریه بوده و با فدا کردن خون جوانان خود در کنار ما مانده است بنابراین باید سهم بالایی در بازسازی سوریه داشته باشد و ما به همین منظور به ایران آمده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمود ناصر الفتوح سرپرست هیات تجاری سوریه در جلسه هم‌اندیشی تیم تجاری سوریه با اعضای اتاق تعاون ایران اظهار کرد: سیاست ممتازی که بین دو کشور دوست وجود دارد پایه‌گذار آن حافظ اسد بنیانگذار سوریه بوده است. مسئولین عالی‌رتبه دو کشور با هم جلسات متعددی را برای از میان بردن تحریم‌ها داشته‌اند و دیدار امروز ما عملکرد عملی‌ای را برای تحکیم روابط و توسعه آن در همه زمینه‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: ایران و سوریه در دمشق به ۱۸ توافقنامه رسیده‌اند. ایران دوست ما و در روزهای سخت کنار ما بوده است و با فدا کردن خون جوانان خود در کنار ما مانده است. بنابراین باید سهم بالایی در بازسازی سوریه داشته باشد و ما به همین منظور به ایران آمده ایم.

سرپرست هیات تجاری سوریه گفت: اولویت سوریه در همکاری‌ها برای بازسازی این کشور، گروه‌ها و کشورهایی است که همراه و همکار با ما در جنگ با گروه تکفیر بودند. دروازه‌های سوریه بر روی تجار ایرانی در زمینه‌های مختلف تجاری، صنعتی و استفاده از پتانسیل‌های مشترک دو کشور باز است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت