23:49 1403/04/01

بازیکن العین امارات: برای بردن استقلال به ایران آمده ایم

no-photos

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال العین امارات گفت: تیم ما به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل بازی با استقلال فکر می کند و برای این اتفاق به ایران آمده ایم.

به گزارش ایرنا، « محمد فائز» در نشست خبری پیش از بازی استقلال و العین در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی حساس و دشواری را برابر استقلال پیش رو داریم و به خوبی می دانیم رقیب قدرتمندی روبروی العین قرار خواهد گرفت.
وی افزود: استقلال در دیدار فردا از حمایت تماشاگران خود بهره مند خواهد بود و می خواهد با استفاده از این امتیاز میزبانی به پیروزی برسد اما العین یک تیم کاملا حرفه ای است که اسیر جو ورزشگاه آزادی نخواهد شد.
فائز خاطر نشان کرد: العین به پیروزی و سه امتیاز کامل بازی با استقلال فکر خواهد کرد و برای این اتفاق به ایران آمده ایم.
مدافع العین در پایان گفت: برای اینکه مدعی رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشیم، با تمام قدرت در مقابل استقلال در زمین حاضر می شویم.
استقلال ایران از ساعت ۱۹ فردا و در دومین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان العین امارات خواهد بود. آبی پوشان دیدار اول خود را با نتیجه ۳ بر صفر به الدحیل قطر واگذار کردند.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت