13:20 1403/04/08

خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی صاحبخانه می شوند

no-photos

تهران – ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پنج هزار واحد مسکونی با اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خراسان جنوبی ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن در محل سازمان برنامه و بودجه، افزود: قرار بود که هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد محروم خراسان جنوبی ساخته شود که با امضای این تفاهم نامه پنج هزار واحد مسکونی با همکاری سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: نیمی از اعتبار پیش بینی شده توسط کمیته امداد امام خمینی و بقیه توسط سازمان برنامه و بودجه تامین می شود.
وی افزود: مساحت هر واحد مسکونی ۵۰ مترمربع است و مقرر شده تا پایان سال آینده به افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی تحویل داده شود.
نوبخت اظهارداشت: طی ماه های گذشته تفاهم نامه هایی برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در جنوب کرمان، ۱۲ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن امضا شده بود.
اقتصام**۹۱۳۲ **۱۵۵۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت