13:13 1403/04/06

مسئولان: «از من شروع کنید»

no-photos

تهران – ایرنا – پویش «از من شروع کنید» با هدف تقویت امربه معروف و نهی از منکر مسئولان توسط مردم، با استقبال بیش از ۲۰۰ نفر از مقامات کشور روبرو شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، این ستاد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، کمپین «از من شروع کنید» را آغاز کرد.
این کمپین یک پویش سراسری است، که با موضوع ضرورت «امر به معروف مسئولان توسط مردم» راه اندازی شده و مسئولان داوطلب نقدپذیری از سوی عموم مردم، می توانند به این پویش بپیوندند.
پویش از من شروع کنید با توجه به رویکرد جدید ستاد احیای امر به معروف مبنی بر اهمیت و ضرورت «مسئولیت پذیری مردم» نسبت به یکدیگر و نسبت به عملکردهای مسئولان جامعه اسلامی، فعالیت خود را به صورت فراگیر و سراسری آغاز کرده و از تمام مسئولان و کارگزاران کشور در هر موقعیت و سمتی دعوت می­کند به این «حرکت معروف» و پسندیده ملحق شوند.
حجت الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد احیا امر به معروف و حجت الاسلام علی قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جریان ششمین مجمع شورای های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و اجرایی کل کشور، از این پویش رونمایی کردند و طی یک روز از آغاز آن، بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان اول کشور؛ اعم از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، وزارت­خانه ها و ارگان های دولتی، قوه قضائیه، شهرداری، صداوسیما، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در کشور، بانک ها، اصناف و … به آن پیوستند.
حجت الاسلام محبی در مورد آن اظهار داشت: من و آقای قمی تصمیم گرفتیم از همه مردم دعوت کنیم تا ما و همه مسئولان جمهوری اسلامی را صریح و بدون لکنت زبان، امر به معروف و نهی از منکر کنند. امروز باید این امر مهم در میان همه آحاد مردم، به‌ویژه مسئولان جدی دنبال شود. من و آقای قمی از امروز خودمان و سازمان خودمان شروع می کنیم و از سایر مسئولان می خواهیم به این کمپین بپیوندند.
وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی، تبیین صحیح و ایجاد فضای پاسخگویی و مسئولیت ‌پذیری، هر کسی از مردم بتواند در محل کار و هر ساحتی از جامعه، بالادستی‌ها و مسئولان را امر به معروف کند و نسبت به اشتباه آنان تذکر دهد؛ به این منظور تغییرات ساختاری در ستاد امر به معروف ایجاد کرده ایم و تحولات بزرگ‌تری در راه است.
همچنین حجت الاسلام قمی با تأکید بر اهمیت این پویش و حرکت عنوان کرد: امر به معروف مسئولان موجب تقویت نظام است و نقد به معنای تضعیف نیست. امر به معروف و نهی از منکر را موجب تقویت مواصلات اجتماعی و مراقبت عمومی می‌دانیم.
وی خاطرنشان کرد: باید نهضت عملی امر به معروف را راه بیاندازیم و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را آغاز کنیم که با همکاری ستاد امر به معروف در حال تدارک این موضوع هستیم. مسئولان نیز باید از این موضوع استقبال کنند. گاهی پذیرش، همان تثبیت و تکریم این فریضه است. برای ایجاد تحول در امر به معروف، به خیزش عمومی و دسته‌جمعی نیاز داریم.
کمپین رسانه ای «از من شروع کنید» از دیروز (یکشنبه) در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال شده است. کلیه مسئولان علاقمند برای پیوستن به این کمپین می توانند آمادگی خود را از طریق صفحه این کمپین با شناسه @azmanshoroukonid در اینستاگرام یا از شماره تماس ۲۲۵۶۱۲۲۷ اعلام کنند.
فراهنگ ** ۹۱۵۷ ** ۱۳۵۵ **
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت