10:56 1403/04/06

تحولات در برگزاری جشنواره امسال به نفع بازی سازان است

no-photos

دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران کفت: هزینه‌های جشنواره را تا حدودی کم‌تر کردیم تا با صرفه‌جویی در هزینه برگزاری، هزینه‌ها به جوایز بازی‌سازان تعلق گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بازی‌های ویدئویی ایران امشب بیستم اسفندماه با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمد حاجی میرزایی دبیر جشنواره و بازی‌سازان در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

در این مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بازی‌های ویدئویی ایران، محمد حاجی‌میرزایی دبیر جشنواره گفت: مسیر جشنواره را به سمتی بردیم که برای بازی‌سازان مفید واقع شود تا جایی که توانستیم نقاط قوت را تقویت و قوی‌تر کردیم و نقاط ضعف را برطرف کردیم. تا نسبت به سال‌های گذشته جشنواره‌ای حرفه‌ای‌تر برگزار کنیم.

او با اشاره به کم شدن هزینه‌های برگزاری جشنواره و اضافه شدن مبلغ جوایز، تصریح کرد: هزینه‌های جشنواره را تا حدودی کم‌تر کردیم تا با صرفه‌جویی در هزینه برگزاری، هزینه‌ها به جوایز بازی‌سازان تعلق گیرد.

دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های ویدئویی ایران در ادامه افزود: بخش آکادمی بازی‌های ویدئویی ایران را امسال اضافه کردیم که تحولی خوبی رخ داد، همچنین در این جشنواره بیش از ۶۰ داور حضور داشتند تا با خطای کمتری بازی‌ها داوری شود. امیدواریم سال‌به‌سال جشنواره بهتر برگزار شود و بتوانیم در حوزه بازی‌های ویدئویی به موفقیت‌های بیش از پیش برسیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت