21:47 1403/04/07

تمهیدات سازمان بهشت زهرا(س) برای پنجشنبه آخر سال اعلام شد

no-photos

شهرری- ایرنا- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تشریح اقدامات امنیتی و ترافیکی آخرین پنجشنبه و جمعه سال اعلام کرد: درب‌های بهشت زهرا(س) از چهارشنبه ۲۲ اسفند تا جمعه شب یکسره روی شهروندان باز است.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، سعید خال با اشاره به اقدامات ویژه برای سهولت تردد شهروندان و خدمات ‌رسانی ویژه به زائران شهدا اظهار داشت: نشست مشترکی در این زمینه با دژبان ارتش جمهوری اسلامی، پلیس راهور، نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو و… برگزار شده است.
وی تصریح کرد: در این زمینه ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس راهور در این دو روز برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در هفته پایانی سال در محدوده ۷۵۰ هکتاری سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهرحضرت امام(ره) مستقر می شوند.
خال افزود: چاپ ۱۰۰ هزار نسخه نقشه راهنمای دسترسی به سازمان و حرم مطهر با هماهنگی پلیس راهور جهت توزیع به شهروندان و بارگذاری در صفحه اصلی پورتال سازمان، ایجاد دسترسی به تصاویر دوربین‌های نظارتی مبادی ورودی و خروجی جهت مدیریت سفر از طریق پورتال سازمان بهشت زهرا(س)، استقرار ۲۰ ایستگاه «از من بپرسید» و حضور ۲۵۰ نفر از مباشران سازمان در قالب اکیپ‌های اطلاع ‌رسانی با لباس متحدالشکل از دیگر تمهیدات محسوب می شود.
وی اضافه کرد: بارگذاری نقشه سازمان به ‌صورت آنلاین روی پورتال و پخش فایل مجازی نقشه در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد فضای گفت و گو به ‌صورت آنلاین و آفلاین در پورتال سازمان و پاسخگویی به سوالات کاربران و شهروندان، هماهنگی با شبکه‌های مختلف صدا و سیما جهت پخش برنامه‌های زنده از گلزار شهدا و حرم امام خمینی(ره)، نصب نقشه‌های راهنمای معابر و قطعات د رتمامی ایستگاه‌های اتوبوس با همکاری پلیس راهور از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
خال از اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس، ۴۰ دستگاه مینی بوس، ۲۰ دستگاه ون، ۶۰ دستگاه تاکسی با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی جهت انتقال شهروندان از میادن اصلی شهر به آرامستان بهشت زهرا(س) خبر داد و گفت: تهیه طرح ترافیکی، اصلاح هندسی، رنگ آمیزی خطوط ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور جهت مدیریت ترافیک انجام شده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) یادآور شد: همچنین تمهیدات لازم برای وسایل نقلیه عمومی جهت حمل و نقل داخلی مراجعان، استقرار ماشین‌های برقی و ویلچر جهت جابجایی سالمندان در قطعات مطهر شهدا اندیشیده شده است.
بهشت زهرا(س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران قرار دارد که فعالیت آن به طور رسمی در سال ۱۳۴۹ آغاز شد.
براساس گزارش ها اینک حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در بهشت زهرا (س) مدفون هستند.
شبد**۶۰۰۳*۹۱۲۲
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت