16:04 1403/04/06

چهارمین جلسه دادگاه حسین هدایتی آغاز شد

no-photos

تهران- ایرنا- چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی معروف به عابر بانک پرسپولیس و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست اسدالله مسعودی مقام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، هدایتی متهم به پولشویی از طریق مخفی کردن منشأ وجوه دریافتی از طریق اخلال در نظام اقتصادی کشور از راه شبکه بانکی به مبلغ ۵۸۶ میلیارد و ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
دیگر متهمان این پرونده را محتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان تشکیل می دهد.
در سه جلسه گذشته اتهام های حسین هدایتی، سیدمهدی موسوی نژاد، هانیه پهلوان، امیر توللی و مجتبی کیان پیشه مطرح شده و هر یک از این متهمان یا وکلای آنان به دفاع از عملکرد موکلان خود پرداختند.
در سومین جلسه دادگاه که روز یکشنبه برگزار شد، نماینده دادستان تهران با بیان برخی اتهام های توللی گفت: متهم سوار خودروی گرانقیمتی می شده که نمی دانسته از کجا آمده و این مسئله برای کشور قابل تاسف است که این خودرو متعلق به کسی بوده که باید نظارت می کرده اما خود سوار این خودرو می‌شده است.
نماینده بانک سرمایه نیز با اشاره به اتهام های کیان پیشه از انتقال ۲۵ میلیارد تومان از پول های بانک سرمایه به جای بدهی حسین هدایتی توسط کیان پیشه به صندوق ذخیره فرهنگیان انتقاد کرد.
اجتمام *۱۰۰۳* ۳۰۶۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت