15:02 1403/04/06

پایان همکاری با قنبری؛ فیروز کریمی مدیر فنی استقلال خوزستان می‌شود

no-photos

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طی جلسه شب گذشته بین اعضای هیئت مدیره باشگاه خوزستان مققر شد سرمربی جدید این تیم معرفی شود. بدین ترتیب کریم قنبری که به عنوان سرمربی موقت در این تیم فعالیت داشت از سمتش برکنار شد.

گزینه نهایی اعضای هیئت مدیره، فیروز کریمی بوده که با جو فوتبال خوزستان آشناست و البته قرار است به عنوان مدیرفنی به تیم ملحق شود اما نقش سرمربی را خواهد داشت.

قنبری پس از استعفای کریم بوستانی از هدایت آبی‌های خوزستان به یک برتری و یک شکست دست پیدا کرد و آنها هم اکنون با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده بندی حضور دارند.

آخرین تجربه سرمربیگری فیروز کریمی در لیگ برتر ایران به تیم گسترش فولاد تبریز مربوط می‌شود که پس از واگذاری امتیاز این باشگاه، او هدایت ماشین سازی را برعهده گرفت اما پیش از فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل لیگ هجدهم، همکاری او به پایان رسید. سرمربی ۶۹ ساله در دو مقطع سکان تیم استقلال اهواز را در دست داشته که اکنون این تیم در لیگ دسته دوم حضور دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت