5:26 1403/04/03

از تشویق اسطورهای استقلال تا طرح موزاییکی ویژه آسیا

no-photos

تهران- ایرنا- هواداران استقلال در اولین جدال آسیایی امسال تیمشان در ورزشگاه آزادی طرح موزاییکی ویژه ای را برای این مسابقه در نظر گفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات رفت که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
ای مسابقه اولین دیدار خانگی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ محسوب می شد و به همین خاطر هواداران استقلال طرح موزائیکی ویژه ای را با لوگوی این تیم و دو ستاره روی سکوهای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته بودند و چند بار آن را در ورزشگاه به نمایش درآوردند.
حدود پنجاه هزار هوادار استقلالی که در ورزشگاه حضور دارند، بارها شفر و فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند. همچنین سیدمهدی رحمتی و وریا غفوری از جمله بازیکنانی بودند که به صورت ویژه مورد تشویق این هواداران قرار گرفتند.
محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری پیشین با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار استقلال و العین نشست. پس از ورود او به خبرنگاران اجازه خروج از جایگاه خود را ندادند.
رفتار نامناسب تیم حافظت رییس جمهوری پیشین باعث ناراحتی برخی از خبرنگاران شد.
ورزشی**۹۰۲۹**۹۴۶۳**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت