14:50 1403/04/06

وزیر راه موافق تفحص از قراردادهای خریدهواپیما در دوران آخوندی است

no-photos

رئیس کمیسیون عمران مجلس از موافقت وزیر راه و شهرسازی با تحقیق و تفحص از قراردادهای خرید هواپیما از اروپا در دوران وزارت آخوندی خبرداد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بررسی تحقیق و تفحص از وزارت امور خارجه پیرامون صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران، گفت: قرار بود این هفته ظریف وزیر امورخارجه را برای بررسی این تحقیق و تفحص به کمیسیون عمران دعوت کنیم اما او با رئیس جمهور به کشور عراق سفر کرده است.

وی با بیان اینکه در زمینه اهمال برای صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به کشورهای همسایه دستگاه‌های متعددی مقصر هستند، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی نیز در این زمینه اهمال‌هایی داشتند اما شاه کلید این موضوع در دستان وزارت امور خارجه است و وزارت امور خارجه باید اقداماتی را در این زمینه انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: امیدواریم هفته آینده ظریف برای بررسی این تحقیق و تفحص در کمیسیون حضور یابد.

رضایی کوچی اضافه کرد: تحقیق و تفحص از قراردادهای خرید هواپیما نیز در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد.

وی با اعلام اینکه اسلامی «وزیر راه و شهرسازی» نیز موافق تحقیق و تفحص از قراردادهای واردات هواپیما در دوران وزارت آقای آخوندی است، افزود: وی هیچ مخالفتی با این موضوع ندارد و اعلام کرده است هر اطلاعاتی که در این زمینه بخواهید، وزارت راه و شهرسازی در اختیار مجلس قرار خواهد داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: علاوه بر این، تحقیق و تفحص از فرودگاه امام (ره) و CIP این فرودگاه نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رضایی کوچی افزود: در مورد هزینه‌هایی که در این شرکت فرودگاهی انجام شده و درآمدهایی که نصیب سرمایه گذار می‌شود، ابهاماتی وجود دارد.

وی گفت: تحقیق و تفحص از اجرای پروژه‌های مسکن مهر، اختصاص قیر، تحقیق و تفحص از شرکت‌های فرودگاهی و فرودگاه امام خمینی (ره) از دستور کارهای مهم کمیسیون عمران است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت