22:55 1403/04/08

۶هزارمیلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به بوشهر پرداخت شد

no-photos

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۶هزار میلیارد ریال از اعتبار مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به این استان محقق و پرداخت شده است.

رضا عوض پور روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در دور نخست سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر در دیماه سال ۱۳۹۳ پروژه های زیرساختی استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت.
وی اظهار داشت: تعدادی از پروژه ها از جمله استادیوم ١٥ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر، دانشکده کشاورزی برازجان، کتابخانه تخصصی دانشگاه خلیج فارس با این اعتبارات تکمیل، و تعدادی از پروژه های باقی مانده از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها هم پیش بینی شده است.
عوض پور گفت: حضور رئیس جمهوری در استان بوشهر برکات و دستاوردهای زیادی به همراه دارد و در سفر هفته آینده نیز دهها پروژه زیربنایی این استان مورد توجه قرار گرفته و اعتبار آنها تامین می شود.
براساس اعلام استاندار بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و هیات همراه روز ۲۶ اسفندماه جاری از طریق فرودگاه خلیج فارس عسلویه به استان بوشهر سفر می کند و ضمن دیدار با مردم این استان در بندر کنگان، طرح های نفتی را افتتاح و در نشست شورای اداری استان بوشهر حضور می یابد.
۶۰۴۷/۶۰۴۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت