15:26 1403/04/06

اصناف و گرانفروشان زیر ذره بین نظارت هستند

no-photos

مرند – دادستان مرند از نظارت جدی بر اصناف بازار و برخورد با فروشندگان متخلف در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین علیپور، امروز در حاشیه اعزام اکیپ نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در شهرستان مرند، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: در جلسه‌ای مقرر شد توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت به صورت عادلانه در شهرستان مرند صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به نیاز داخلی و خرید مردم در آستانه نوروز از خروج هرگونه دام و اقلام مورد نیاز از شهرستان مرند به سمت مرزها جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند تاکید کرد: اداره تعزیرات با جدیت و در اسرع وقت با گرانفروشان و کم فروشان و سایر متخلفین به ویژه سابقه داران با جدیت برخورد خواهد کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: با همکاری کلیه اعضای کمیته و با افزایش نیرو توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی، نظارت جدی و مستمر بر بازار صورت گرفته و موضوع رسانه می‌شود.

گفتنی است، چند کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، از صبح امروز، با حضور در بازار مرند بر چگونگی عرضه و فروش نظارت کرده و با متخلفین و گرانفروشان برخورد کردند.

در این بازرسی و نظارت چند اصناف متخلف و گرانفروش جریمه شده و از آنها تعهد گرفته شد نسبت به عدم گرانفروشی و رعایت بهداشت بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت