23:31 1403/04/03

دستکاری در نقشه آذربایجان ممنوع!

کسانی که با هر عنوانی ولو در پوشش هر قانون و مقرراتی دنبال تکه تکه کردن «آذربایجان» هستند، خواسته یا ناخواسته دنبال تضعیف آذربایجان و ایرانند!؟
no-photos

سرزمین نامور «آذربایجان»، همواره از کانون‌های مهم، الهام‌بخش و از پایگاههای معتبر خیزش نهضت‌های اصیل مردمی و شناسنامه معتبر وطن‌دوستی و میهن‌خواهی همچون قیام شیخ محمد خیابانی، مشروطیت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدّس‌ و …در طول تاریخ بوده است.

کیست که نداند لشگر دریادل 31 عاشورا که به شایستگی و به عنوان الگوی تمام عیار غیرت و شجاعت در صحنه‌های دفاع مقدس به کابوسی برای صدام و بعثی‌ها مبدل شده بود، قدرت،نفوذ و تاثیرگذاری خود را نه تابع تقسیمات کشوری (استانهای آذربایجان شرقی، غربی،زنجان و …) بلکه کلیت این جغرافیا بود.

ناگفته پیداست که همانا این جغرافیا، سرزمین و جمعیت است که مقوم و منشاء قدرت ، نفوذ و تاثیر بوده و کسانی که با هر عنوانی ولو در پوشش هر قانون و مقرراتی دنبال تکه تکه کردن «آذربایجان» هستند، خواسته یا ناخواسته دنبال تضعیف آذربایجان و ایرانند!؟

اگر دنبال ایرانی قدرتمند و تاثیرگذارهستیم نباید اجازه دهیم وزنه بی بدیل و قطب‌ مهم و الهام بخش «آذربایجان» در سزمین ایران به بهانه تمرکزگرایی و هر عنوان فریبکارانه و عوامفریب دیگر دچار خدشه و تضعیف شود و لذاست که طرح استان جدیدالتاسیس آذربایجان شمالی نوعی دستکاری در نقشه آذربایجان و نقشه‌ای توطئه‌آمیز ارزیابی می‌شود.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت