4:25 1403/04/08
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:‏

شکوفایی جامعه خبری ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی

صافی نیوز – تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: مشروطیت و دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را می توان دو بهار برای جامعه ‏خبری کشور دانست.‏
no-photos

به گزارش صافی نیوز، محمدرضا پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران استان برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری ایام دو فلسفه دارد، یکی اینکه در این روز از فعالان حوزه مربوطه، تقدیر و تشکر شود که شایسته است، قدرشناسی خود را از این عزیزان اعلام کنیم.

وی ادامه داد: صحبت در خصوص اهمیت این شغل نیز دیگر فلسفه ای است که باید در روزهای نامگذاری شده مورد توجه قرار گیرد که در خصوص کار خبری می توان گفت پیشرفت  و تعالی جامعه در گرو دانش رسانه ای بوده که این مسئولیت، بسیار سنگین است.

پورمحمدی افزود: خبرنگاری فقط یک سواد و علم نیست بلکه علاوه بر این ها نیاز به استعداد  و ذکاوتی ویژه دارد؛ هوش و ذکاوت خبرنگار باید بیشتر از دیگران باشد که خوشبختانه جامعه رسانه ای استان از این توانایی برخوردار است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره ای به دو دوره خاص در جامعه خبری گفت: جامعه خبری دو بهار شکوفایی را شاهد بوده که یکی از آن ها مربوط به دوران مشروطیت و دیگری به ایام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد.

وی با ارج نهادن به تلاش های خبرنگاران گفت: این افراد با تمام سختی ها به کار خود ادامه می دهند که البته جامعه ما نیز برای این حرفه ارزش بالایی قائل است.

پورمحمدی ادامه داد: تمامی زندگی و هستی برای رسیدن به حقیقت بوده و حقیقت اصل زیبایی است که رسیدن به آن جز در سایه انسان هایی با تکاپو و تلاش گر امکان پذیر نیست.

وی بر لزوم استقبال همگان از نقد گفت: در سایه نقد است که ضعف و کاستی ها برملا شده و حل و فصل می شود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت