6:32 1403/04/03
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران با بیان ظرفیت‌ و استعداد زمینه توسعه کشور را هموار کنند

صافی نیوز – اندیمشک – رئیس کمیسیون انرژی مجلس، نقش خبرنگاران در توسعه کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: خبرنگاران با بیان ظرفیت و استعدادهای کشور، زمینه توسعه آن را هموار کنند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، فریدون حسنوند در نشست تجلیل از خبرنگاران در دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نقش خبرنگاران در گردش آزاد اطلاعات، آگاهی ‌بخشی به جامعه و بیان خدمات در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه را مهم معرفی کرد.

وی با تجلیل از خبرنگاران‌ شهرستان اندیمشک افزود: خبرنگاران با بیان ظرفیت‌ها و استعداد منطقه نرخ بالای بیکاری را به عنوان مهمترین چالش امروز در شهرستان اندیمشک، استان خوزستان و کشور را با هنرمندی در بیان مطالب به فرصت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال‌ تبدیل سازند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهان امروز اطلاع‌رسانی و هنر بیان فرصت‌ها و چالش‌ها از موضوعات مهم در راستای توسعه در جوامع بوده و با استفاده از ظرفیت رسانه فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی پدید خواهد آمد.

وی افزود: رسانه محل تولد استعدادها و بیان تفکرات است که در این زمینه باید از تجربه‌های صاحب‌نظران برای تحقق توسعه و بیان راهکارهای عملی در مسیر تحقق توسعه و رفع چالش‌ها استفاده شود.

حسنوند، خبرنگاری و فعالیت رسانه‌ای را محل تضارب آرا دانست و تصریح کرد: نباید فضای رسانه را به محل درگیری سیاسی و بداخلاقی تبدیل کرد.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی، هم‌افزایی و تعامل را با حفظ رأی و نظر از هنرهای خبرنگاران دانست و اظهار کرد: خبرنگاران در همه مسائل باید زیبایی‌ها و مشکلات را با هنرمندی انعکاس دهند.

وی، بیان انتقاد با هدف رفع معضلات و مشکلات را از وظایف رسانه دانست و عنوان کرد: بیان مشکلات با ارائه راهکار عملی را نویدبخش امید در جامعه و گامی در مسیر تحقق رسالت رسانه معرفی کرد.

حسنوند گفت: از ظرفیت، نخبگان، جوانان، صاحب‌نظران برای توسعه و بیان فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی جامعه در رسانه‌های محلی با هدف رفع چالش‌های موجود بیش از گذشته استفاده شود.

وی، فضای رسانه در حوزه سیاسی را نشان دهنده بلوغ سیاسی جامعه دانست و افزود: رقابت‌های سیاسی محل بروز استعدادهای جدید و بیان تضارب آرا با هدف رشد و توسعه خدمات و توسعه همه‌جانبه منطقه و کشور باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد برخی از نواحی و مناطق کشور اظهار کرد: عامل وحدت، بلوغ سیاسی و رشد سیاسی در جامعه توانسته توسعه پایدار را در برخی از مناطق کشور به دنبال داشته که با الگوبرداری صحیح باید زمینه توسعه پایدار را در منطقه و استان پدید آورد.

وی با تأکید بر رعایت مرز انتقاد و بداخلاقی سیاسی افزود: انتقاد سازنده به همراه راهکار علمی و عملی راه توسعه کشور را هموار و تقویت‌کننده امید به آینده در بین نسل جوان خواهد بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در خاتمه نقش خبرنگاران در توسعه کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان ظرفیت و استعدادهای کشور زمینه توسعه کشور را هموار کنند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت