18:29 1403/04/08

وزیر دارایی نیکاراگوئه خواستار توسعه و تعمیق همکاری‌ها با ایران در همه زمینه‌ها شد

صافی نیوز – وزیر دارایی نیکاراگوئه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ظرفیت‌های کشورش در زمینه کشت فراسرزمینی، خواستار توسعه و تعمیق همکاری‌ها با ایران در همه زمینه‌ها شد.
no-photos

به گزارش گروه سیاست خارجی صافی، هیأت اقتصادی نیکاراگوئه به ریاست «ایوان کوستا» وزیر دارایی و اعتبارات دولتی این کشور و هیأت همراه عصر امروز (شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند. 

در این دیدار ابعاد مختلف همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه‌های دارویی، تجاری، بانکی، کشاورزی و … مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت. 

 

 

کوستا ضمن اشاره به ملاقات امروزش  با وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان و انعقاد موافقتنامه تشویق سرمایه گذاری متقابل، به وجود فرصت‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی دوجانبه به ویژه در حوزه دارویی و کشاورزی و نیز ظرفیت‌های خوب نیکاراگوئه در کشت فراسرزمینی اشاره کرد‌ و خواستار توسعه  و تعمیق همکاری‌های دو کشور در تمامی زمینه‌ها شد.

ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران  ۳۱ تیر ماه در ادامه سفرش به سه کشور آمریکای لاتین و در دومین مقصد این سفر به ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه رفت و با مقامات این کشور از جمله دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت