5:50 1403/04/03

خواستگاران در مراغه سارق از آب درآمدند

صافی نیوز –
no-photos

به گزارش صافی، سرهنگ رضا اصلانی‌فر روز پنجشنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران، افزود: در پی گزارشی مبنی بر وقوع سرقت از منزلی در مراغه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و بر اساس تحقیقات اولیه از شیوه سرقت مشخص شد که سارقان به بهانه خواستگاری وارد این خانه شده و نقشه خود را پیاده کردند.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات شبانه روزی موفق به شناسایی سه سارق عضو این باند شده و در عملیاتی غافلگیر کننده آنها را دستگیر کردند.

اصلانی‌فر گفت: با دستگیری و اعتراف اعضای این باند سرقت در بازجویی‌های تکمیلی، جواهرات و طلاجات مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از این سارقان کشف و پس از تأیید آن، این اموال تحویل مال باختگان شده و سارقان نیز تحویل دستگاه قضائی شدند.

وی با توصیه به اینکه شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند، افزود: نصب دوربین‌های حفاظتی و عدم نگهداری پول نقد و اشیای قیمتی از جمله طلا و جواهرات در خانه موجب کاهش زمینه سرقت خواهد بود.

فرمانده انتظامی مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت