13:54 1403/04/06
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی:

۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشجویان پیام نور هستند

صافی نیوز – تبریز- رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با تاکید بر کیفیت خوب آموزشی در دانشگاه پیام نور گفت: ۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشجویان پیام نور هستند.
no-photos

بخشعلی معصومی در گفتگو با صافی نیوز گفت: با توجه به اینکه عدالت آموزشی در دانشگاه پیام نور به خوبی رعایت می شود و کتاب های آموزشی مبنای علمی دانشجویان قرار می گیرد مشاهده می شود که ۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی از دانشجویان پیام نور هستند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور دانشگاه آزمون محور است و دانشجویان می توانند به صورت آموزش نیمه حضوری یا به صورت الکترونیکی از خدمات آموزشی این دانشگاه بهره مند شوند.

معصومی با اشاره به پذیرش دانشجو بدون آزمون اظهارداشت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو بدون آزمون کنکور ندارد. در مقطع ارشد تنها از دو طریق کنکور سراسری و از طریق دوره های فراگیر پذیرش صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با اشاره به واحدهای فعال دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ۲۹مرکز و واحد فعال دانشگاهی دارد که دو واحد دانشگاهی خاروانا با ورزقان در سال ۹۴با هم تجمیع شده اند.

وی در مورد تعداد دانشجویان این واحد آموزشی نیز افزود: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ۲۲هزار نفر دانشجو دارد که ۱۹هزار نفر از این تعداد دانشجویان فعال هستند.

معصومی با اشاره به کاهش تعداد دانشجویان در مراکز دانشگاهی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش تعداد دانشجویان در تمام مراکز دانشگاهی باید گفت ۳۰الی ۴۰درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی نیز کاهش یافته است.

وی در ادامه به مراکز رشد و فناوری دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت : ۴مرکز رشد و فناوری در شهرهای تبریز، هشترود، ملکان و مراغه فعال هستند و در زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه تفاهم نامه های متعددی با نهادها و ارگان های مختلف در جهت افزایش مهارت دانشجویان منعقد شده است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت