23:33 1403/04/08
همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از طرح های آبرسانی به ۴۹ روستای آذربایجان غربی

صافی نیوز – ارومیه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از بهره برداری از طرح های آبرسانی به ۴۹ روستای استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی،علیرضا رضوی با بیان اینکه برای اجرا و اتمام این طرح ها، ۱۰۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: طرح های آبرسانی روستایی درقالب ۲۵ پروژه و در روستاهای ارومیه، بوکان، تکاب، چالدران، خوی،  شوط، سردشت، ماکو، مهاباد و میاندوآب به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، ۱۰ هزار و ۳۹۶ خانوار روستایی با ۴۰ هزار و ۳۲۹ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

رضوی، از آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم مجتمع های ۱۶۵ روستایی بوکان و ۱۶ روستایی چالدران همزمان با هفته دولت خبر داد واظهار کرد:  عملیات اجرایی طرح های تامین آب آشامیدنی مجتمع تپی و حصار در شهرستان بوکان، تامین آب آشامیدنی روستای ملحم  و کنگرلو شهرستان سلماس و طرح تامین آب آشامیدنی روستای عبداله کرده مهاباد نیز همزمان با هفته دولت آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها بالغ بر دو هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت بنیاد علوی پیش بینی شده است، افزود: با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرح ها، ۱۹ هزار و ۱۳۹ خانوار روستایی با ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخواردار خواهند شد.  

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت