6:46 1403/04/06
با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

طرح گازرسانی به ۸۴ واحد تولیدی و صنعتی مرند افتتاح شد

صافی نیوز – مرند – طرح گازرسانی به ۸۴ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان مرند به بهره‌ برداری رسید.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، فرماندار شهرستان ویژه مرند، ظهر امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به واحدهای تولیدی که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: ۸۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان مرند با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند شدند.

داود گرشاسبی خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم مسیر تغییر رویکرد را در مجموعه دستگاه های اداری شهرستان مرند شکل داده و از نگاه درون بخشی و سازمانی خارج شویم.

داود گرشاسبی همچنین رفع موانع را از اقدامات مهم در شهرستان مرند دانست و افزود: با تغییر نگرش و افزایش تعاملات بین بخشی توانستیم رفع موانع کنیم که صدور اسناد مسکن مهر از جمله آنها است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت و هم افزایی در تحقق توسعه اذعان داشت: اکنون با هم افزایی خوبی که در شهرستان مرند شکل گرفته است، به دنبال توسعه هستیم.

گفتنی است، در هفته دولت چندین طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در شهرستان مرند به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت