15:19 1403/04/06
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

همه اجزای نظام مدیریتی باید هماهنگ باشند

صافی نیوز – تبریز- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای حفظ کارآمدی نظام مدیریتی کشور، همه اجزای آن باید باهم هماهنگ باشند.
no-photos

به گزارش صافی، حمیدرضا قاسم‌زاده امروز در جمع کارکنان فرمانداری عجب‌شیر، گفت: کشوری که بتواند از اصول اقتصاد مقاومتی تبعیت کند در مقابل ضربات، فشارها و آسیب‌ها، موفق و سربلند خواهد شد که این امر نیازمند هماهنگی کلیه اجزای نظام مدیریتی آن کشور است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در برابر تمام فشارها ایستاده و شاکله اصلی خود را حفظ کند و کشورهایی موفق هستند که از اصول چنین اقتصادی تبعیت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی به برخی از دستاوردهای عظیم دولت ازجمله افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، افزایش تولید بنزین به ۱۰۲ میلیون لیتر و تولید ۵۰۶ میلیون مترمکعب گاز در روز، گازرسانی به ۹۲۱ هزار مشترک جدید، توسعه کشت گلخانه‌ای به میزان ۲۶۵۱ هکتار و تولید ۱۳ میلیون تن گندم اشاره کرد و گفت: همه این موفقیت‌ها، نتیجه عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که در تحقق اقتصاد بدون نقت و توسعه صادرات نیز نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های کشور را به خوبی بشناسیم، گفت: جامعه و نظام مدیریتی باید در مقابل شوک‌های مختلف آماده باشد، چرا که دشمنان از دشمنی دست برنداشته‌اند و در هر مقطع با ترفند جدیدی به مقابله با نظام می‌آیند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین به برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: درخواست‌ها و نیازهای همکاران بررسی خواهد شد و در حد وظایف و اختیارات برای حل مشکلات کارکنان دولت تلاش می‌کنیم تا با توان بیشتر در خدمت مردم باشند.

در این جلسه فرماندار عجب‌شیر و تعدادی از کارکنان این فرمانداری نیز به بیان مهم‌ترین مسائل و مشکلات اداری این شهرستان پرداختند و در ادامه مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی در خصوص موضوعات مطرح شده، توضیحات لازم را بیان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان عجب‌شیر از بخش‌های مختلف فرمانداری این شهرستان بازدید و با کارکنان آن گفت‌وگو کرد.

قاسم‌زاده همچنین تعدادی از طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت