3:34 1403/04/08
سامانی:

مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

صافی نیوز – سخنگوی وزارت کشور گفت: اصل رعایت بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه مجریان انتخابات باشد.
no-photos

به گزارش صافی، سید سلمان سامانی معاون هماهنگی وزارت کشور در دیدار معاون سیاسی استاندار زنجان و فرمانداران این استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهارداشت: ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات باید در این ایام از هر گونه رفتار و اقدام شائبه انگیز خودداری کنند، افزود: هر چه که در توان داریم باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار بگیریم و فرمانداران به عنوان مدیران عالی دولت در شهرستان ها نقش کلیدی در این عرصه دارند.

سامانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات با شکوه در امنیت کامل توام با حضور حداکثری مردم موجب ناامیدی دشمن و خنثی شدن نقشه های آنها خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: اصل رعایت بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه مجریان انتخابات باشد.

معاون هماهنگی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود تشریح دستاوردهای دولت را یکی از وظایف مهم فرمانداران عنوان کرد و افزود: زمان مهمترین داشته ماست و اگر زمان را به نحو شایسته مدیریت نکنیم، زمان مدیر ما خواهد شد و ابزار مدیریت زمان تصمیم گیری مبتنی بر قانون و به موقع در مسائل است.

سامانی حمایت از رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم را یکی از اصلی ترین وظیفه فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداران در شورای برنامه ریزی فعالیت واحدهای تولیدی را مستمراً رصد کنند و در کم ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند، هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات نقدینگی و .. تعطیل شود، دولت از همه توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد و فرمانداران باید در این زمینه نقش بسیار فعالی ایفا کنند.

گفتنی است، در این جلسه فرمانداران گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص انتخابات، وضعیت امنیتی شهرستانها، وضعیت رونق تولید و فعالیت واحدهای صنعتی و انتظارات خود از وزارت کشور را ارائه و بیان کردند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت