7:12 1403/04/06
با حضور وزیر اقتصاد؛

دستگاه ایکس ری تولید داخل در گمرک بازرگان نصب شد

صافی نیوز – ارومیه – با حضور وزیر اقتصاد و دارایی نخستین دستگاه ایکس ری تولید داخل در گمرک بازرگان نصب شد.
no-photos

به گزارش صافی، وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر سه شنبه در خصوص راه اندازی این دستگاه ایکس ری با اشاره به وجود توان قابل توجه در مهندسان ایرانی برای تامین نیاز بخش‌های مختلف، گفت: گمرکات کشور با تکیه بر توان داخلی تجهیز می‌شود.

فرهاد دژپسند با تاکید بر اینکه تجهیز گمرک و افزایش ایکس‌ری‌ها اولویت گمرکات است، افزود: به همین منظور از گمرک بازرگان به عنوان یکی از گمرکات فعال و پرکار کشور بازدید می‌کنیم تا در جریان نیازهای این بخش قرار بگیریم.

وی ضمن اشاره به اینکه افزایش دقت، سرعت و سلامت در گمرکات مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: نخستین دستگاه «ایکس‌ری» تولید داخل به زودی در گمرک بازرگان نصب و تداوم این کار ضمن توجه به رونق تولید داخل از خروج میزان قابل توجه ارز نیز جلوگیری می‌شود.

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص اهداف سفر به ماکو نیز بیان کرد: در این سفر به‌ دنبال بررسی و شناسایی ظرفیت‌های بخش بازرگانی آذربایجان‌غربی و بازدید از منطقه آزاد ماکو به ویژه گمرک بازرگان هستیم.

دژپسند ادامه داد: حل مشکلات موجود و بررسی نقاط قوت و ضعف گمرکات آذربایجان‌غربی در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ملی نیز از جمله دیگر اهداف سفر امروز به این استان مرزی و منطقه آزاد ماکو است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت