23:33 1403/04/03
در گفتگو با خبرنگاران؛

۳۷مزرعه غیرقانونی تولید ارز دیجیتال در آذربایحان غربی جمع آوری شد

صافی نیوز – ارومیه – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۳۷ مزرعه بدون مجوز تولید ارز دیجیتال در سطح استان طی سالجاری جمع آوری شد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، اکبر حسن‌بکلو عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برنامه ها و اقدامات این شرکت در شش ماهه سالجاری در خصوص مزرعه های تولید ارز دیجیتال اظهارداشت: در ۳۷ نقطه از استان این مزرعه‌ها که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند، شناسایی و جمع آوری شدند و گزارشات لازم به مراجع ذی‌صلاح ارائه شد.

وی ادامه داد: تنها برق در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که مجوز تولید ارز دیجیتال داشته باشند و هزینه برق مصرفی آنها نیز طبق تعرفه‌های قانونی محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در خصوص حذف قبوض کاغذی عنوان کرد: از ابتدای مهرماه امسال یک میلیون قبض کاغذی از چرخه شرکت توزیع برق این استان حذف می‌شود.

وی با اشاره به توجه مشترکان به اخطارهای شرکت برق در زمینه صادر نشدن قبوض کاغدی اظهار داشت: با عملی شدن این طرح سالانه از صدور چهار میلیون برگ کاغذ (A۴) جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اضافه کرد: نرم افزارهایی در این رابطه برنامه‌ریزی شده که ۹۰ درصد مشترکان این استان شماره موبایل‌های خود را در سامانه این شرکت ثبت کرده‌اند.

حسن بکلو با اشاره به ارایه ۲۸ خدمت در وب سایت این شرکت به مردم افزود: مشترکان برق می‌توانند با مراجعه به وب سایت بدون مراجعه به شرکت توزیع برق امور خود را انجام دهند.

وی با اشاره به طرح‌های برق‌رسانی در هفته دولت در این استان نیز اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۹ طرح برق‌رسانی در این استان با ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می رسد که از این تعداد ۹ طرح برق‌رسانی به روستاهاست که ضریب برق‌رسانی به روستاها را به ۹۹.۹۸ درصد در سال جاری می‌رساند.

حسن بکلو با بیان اینکه ۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند اظهارداشت: یک هزار و ۲۵۰ مگاوات برق سالانه در استان تولید می‌شود که تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود؛ مصرف برق آذربایجان‌غربی در سال ۱۳۹۷ شمسی چهار میلیون و ۸۸۷ هزار و ۲۸۴ مگاوات ساعت در سال بود.

وی افزود:استاندارد مصرف برای مشترکان خانگی استان‌های غیرگرمسیری همچون آذربایجان‌غربی، ۳۰۰ کیلووات برای هر ماه است که بیش از این مقدار مشترک پرمصرف خواهد بود.

حسن بکلو عنوان کرد: طبق اعلام شرکت برق هر مشترکی مصرف خود را نسبت به سال گذشته به هر میزانی از این ۳۰۰ کیلووات کاهش دهد به ازای هر کیلووات کاهش مصرف ۵۲۴ ریال پاداش می‌گیرد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت