4:10 1403/04/09
فرماندار تبریز:

۷۸۹ پروژه در آذربایجان شرقی طی هفته دولت به بهره برداری رسید

صافی نیوز – تبریز- فرماندار تبریز گفت: ۷۸۹ پروژه در استان طی هفته دولت با بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد که سهم شهرستان تبریز ۲۲۸ پروژه بود.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، بهروز مهدوی ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به پیشرفت های استان در زمینه های مختلف گفت: در جریان سفر رئیس جمهور تولید بنزین یورو ۵ در تبریز افتتاح شد و از نظر استاندارد، کیفیت بنزین تولیدی ما تقریبا بالا است.

وی سپس گفت: ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط ۱ متروی تبریز در نظر گرفته شده که نصف آن را دولت و مابقی را شهرداری تبریز پرداخت می کند.

مهدوی اظهار داشت: به خاطر بالا بودن ترافیک در بخش مرکزی شهر، بحث طرح زوج و فرد مطرح و تصویب شده که فعلا به صورت ارشادی خواهد بود و از مهر ماه به صورت رسمی اجرا می شود.

خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان است

وی افزود: شهرستان تبریز از نظر شاخص های امنیتی در رده های بالا است که این امر به خاطر وجود مردم ولایت مدار و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمده است.

فرماندار تبریز با گرامیداشت هفته دولت نیز گفت: شهید باهنر و رجایی نماد تقوا و پاکدستی بودند که هر سال ایام شهادت این دو بزرگوار به عنوان هفته دولت نامیده می شود.

وی ابراز داشت: خدمت به مردم وظیفه اصلی ما مسئولان است و هیچ منتی ندارد و اکنون هیچ فاصله ای با مردم نداریم و تاجایی که قانون اجازه می دهد، سعی می کنیم مشکلات مردم را حل کنیم.

کاندیداها حق ندارند از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کنند

مهدوی در خصوص انتخابات اسفندماه نیز گفت: کاندیداهایی که قصد ورود به انتخابات را دارند، بدانند که مر قانون باید رعایت شود و زمان ثبت نام و تبلیغات مشخص شده است و اگراعتراض دارند که زمان هفت روز کم است، باید نمایندگان مجلس قانون جدید را تصویب کنند.

وی گفت: فعلا در حال حاضر طبق قانون زمان تبلیغات انتخابات ۷ روز است و ما به عنوان مسؤول برگزاری انتخابات، اجازه نخواهیم داد کسی زودتر از موعد مقرر تبلیغات کند. هیچ فرد حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت