6:48 1403/04/03
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

استفاده از تمام ظرفیت های موجود آذربایجان شرقی برای توسعه پایدار

صافی نیوز – تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از استفاده از تمام ظرفیت های موجود آذربایجان شرقی برای توسعه پایدار استان و شمال غرب کشور خبر داد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، بیست و چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور ظهر امروز جمعه با حضور رئیسان دانشگاه های تبریز، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، اصفهان، علم و صنعت ایران صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، تهران، تربیت مدرس، خواجه نصیرالدین طوسی، شیراز و علامه طباطبایی به مدت یک روز در دانشگاه تبریز آغاز شده است.

محمدرضا پورمحمدی در این نشست با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی در گذشته و امروز سرآمد سایر استان ها بوده است، گفت: این استان توانمندی ها و ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف همچون صنعت و معدن، گردشگری، ترانزیت کالا، حمل و نقل داشته و دارد.

وی با تاکید بر اینکه با تدوین برنامه های مختلف و با کمک نخبگان جامعه می خواهیم این استان را به جایگاه واقعی آن برسانیم، افزود: با تدوین برنامه های مختلف، راهبردی و کلان می توان از این ظرفیت ها برای رشد و شکوفایی همه جانبه کشورمان استفاده کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آمایش استان و سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی تدوین شده است، اظهار داشت: می خواهیم از تمام ظرفیت مردم و نخبگان استان در جهت آبادانی منطقه استفاده کنیم.

پورمحمدی از آمادگی استان برای همکاری در بخش های مختلف با دانشگاه های بزرگ و در این میان با دانشگاه های استان و در راس آنها دانشگاه تبریز خبر داد.

وی سپس گفت: در حال حاضر برخی استان های کشور به خاطر مزیت هایی چون منابع نفت و گاز، ظرفیت های صنعت گردشگری و بحث ترانزیت کالا، استعداد بیشتری برای توسعه دارند. برای همین منظور و در این راستا دانشگاه ها با ارائه راهکارهای عملیاتی باید به کمک مدیران دستگاه های اجرایی بیایند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت