8:46 1403/04/06

ترامپ به ماکرون؛ تحریم‌ها علیه ایران در برهه فعلی کاهش نخواهد یافت

صافی نیوز – کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ در گفت‌وگوی تلفنی با امانوئل ماکرون به وی تاکید کرده است که رفع تحریمها علیه ایران در دستور کار قرار ندارد.
no-photos

به گزارش گروه بین الملل صافی به نقل از پایگاه خبری نیوز۱ آمریکا، کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در گفت‌وگوی تلفنی با امانوئل ماکرون رئیس جمهور آمریکا به وی تاکید کرده است که رفع تحریمها علیه ایران در دستور کار قرار ندارد. 

رئیس جمهور آمریکا به امانوئل ماکرون که اخیرا تمرکز زیادی روی مساله ایران و برجام داشته تاکید کرده است که تحریمها علیه ایران را تعلیق نخواهد کرد. 

«جود دیر» دستیار ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور مطبوعاتی نیز در حساب توئیتری خود نوشت: ترامپ و ماکرون به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند و در این گفت‌وگو در زمینه از بین بردن تهدید اتمی ایران و آزادی کشتیرانی در خلیج فارس توافق کردند. وی افزود: ترامپ به ماکرون گفته که در برهه فعلی تحریمهای ایران را کاهش نخواهد داد.

انتهای پیام/م

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت