22:30 1403/04/03

آذربایجان شرقی در روز عاشورا غرق در عزا و ماتم است

صافی نیوز – تبریز- آذربایجان شرقی و شهر تبریز در روز عاشورای حسینی غرق در ماتم و عزا است و مراسم های مختلف عزاداری به صورت پرشور و باشکوه در سراسر استان برگزار می شود.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، مراسم عزاداری عاشورای حسینی از صبح امروز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان در شهرها و روستاهای مختلف استان برگزار شد.

همچنین اجتماع بزرگ و مراسم عزاداری مردم تبریز در روز عاشورای حسینی امروز از میدان ساعت به طرف مصلای امام خمینی برگزار و نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اقامه شد.

گفتنی است مراسم شام غریبان شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش نیز امروز ساعت ۱۸ از میدان ساعت به طرف مصلای امام خمینی برگزار خواهد شد.

آذربایجان شرقی با داشتن افزون بر یک هزار و ۷۰۰ هیات مذهبی یکی از استان های مهم در عزاداری های مذهبی به شمار می رود که این تعداد هیات حسینی نشان دهنده عمق علاقمندی مردم این خطه به برگزاری آیین های مختلف دینی است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت