4:05 1403/04/08
مجله فارین پالیسی گزارش داد

شرط آمریکا برای عیادت «ظریف» از «تخت روانچی» در نیویورک!

صافی نیوز – مجله فارین پالیسی در گزارشی به نقل از مقامات ایران و آمریکا اعلام کرد که واشنگتن با درخواست «محمدجواد ظریف» برای عیادت از سفیر ایران در سازمان ملل متحد موافقت نکرده است.
no-photos

به گزارش صافی، مجله فارین پالیسی در گزارشی به تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهرماه) به نقل از منابع ایرانی و آمریکایی اعلام کرد که «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران سعی داشت از «مجید تخت روانچی» سفیر ایران در سازمان ملل که هم اکنون در بیمارستانی در شهر نیویورک و خارج از محوطه پیرامونی مقر سازمان ملل متحد بستری است، عیادت کند؛ اما دولت آمریکا این درخواست ظریف را رد کرده است.

در همین ارتباط، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «وزیر خارجه ظریف می خواست از یک همکار که در بیمارستان مراقبتهایی درمانی در سطح جهانی دریافت می کند، عیادت کند. ایران به ناحق (!) تعدادی از اتباع آمریکایی را سالهاست بازداشت کرده و خانواده و دوستان آنان که نمی توانند آزادانه با این افراد دیدار کنند، متحمل درد و رنج شده اند. ما دوباره به هیأت ایرانی اعلام می کنیم که درصورتی با درخواست سفر [عیادت] موافقت می شود که ایران یک تبعه آمریکایی را آزاد کند!»

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت