3:14 1403/04/08

حمله یک نماینده به روحانی؛ چگونه رویتان می شود رفراندوم را مطرح کنید

no-photos

به گزارش صافی به نقل از خانه ملت، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: رئیس جمهوری که چند دقیقه در بین مردم و مدافعان عرصه سلامت نبوده، حق طرح مساله رفراندوم را ندارد.
علی اکبر کریمی در نشست علنی روز چهارشنبه(۱۰ دی ماه) در نطق خود با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به ویژه شهید مدافع حرم حمید رضا انصاری گفت: از مردم انقلابی شهرستان های اراک،خنداب و کمیجان و شهرهای جاورسیان،میلاجرد ،داوود آباد ،کارچان،ساروق و روستاهایی که این خادم کوچک را در مجلس یازدهم مورد لطف مجدد قرار دارند تشکر می کنم.

 
نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: یوم الله نهم دی ماه را گرامی میداریم، روزی که نقطه عطفی در تجلی بصریت، زمان شناسی و استقامت ملت ایران در برابر جریان فتنه و توطئه های استکبار جهانی و عوامل نفوذی آن و هجمه های رسانه ای داخلی و خارجی و بیعت مجدد مردم با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود:در شرایطی که ارزش پول ملی ما در سال جاری به شدت کاهش یافته و به طور منطقی باید صادرات کشور رشد زیادی داشته باشد، طی هشت ماه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل،حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.
هیچ تلاش و اقدام موثری در دولت برای استفاده از فرصت طلایی موجود برای توسعه صادرات کشور دیده نمی شود
کریمی بیان کرد: علیرغم این که در شرایط تنگنای ارزی ناشی از تحریم نفت باید به درآمد های ارزی حاصل از کالاهای غیر نفتی اتکا کنیم، هیچ تلاش و اقدام موثری در دولت برای استفاده از فرصت طلایی موجود برای توسعه صادرات کشور دیده نمی شود.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد:اجرای سیاست های غلط و متناقض در زمینه صادرات و صدور انواع بخشنامه های خلق الساعه و سخت گیری های غیر منطقی در عرصه صادرات، بسیاری از صادرکنندگان پرسابقه و شریف کشور را که سربازان و سرداران عرصه جنگ های اقتصادی هستند، مایوس از فعالیت کرده است.

انتهای خبر/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت