9:54 1403/04/06

ارزش معاملات بورس و فرابورس از ۱۹ هزار میلیارد تومان گذشت

no-photos

به گزارش صافی به نقل از فارس، بورس اوراق بهادار تهران که این روزها در محدوده شاخص یک میلیون و ۴۰۰ هزار در نوسان است، امروز از ابتدای روز با کاهش شاخص روبرو شد به گونه‌ای که در پایان معاملات شاخص کل با افت ۲۴ هزار و ۳۳۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۸۱ واحد رسید. در عین حال شاخص کل با معیار هموزن امروز با رشد ۵۰۳۹ واحدی به رقم ۴۷۳ هزار و ۵۴۸ واحد رسید.

ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از ۵ میلیون و ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۹.۲ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۲.۱ میلیون نوبت معامله و به ارزش ۱۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.اگر ارزش معاملات امروز فرابورس که به بیش از ۶ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان رسید را در نظر گیریم، ارزش امروز معاملات بورس اوراق بهادار و فرابورس به بیش از ۱۹ هزار و ۴۵ میلیارد تومان نرسید.
امروز شاخص‌های هموزن بورس مثبت بوده و سایر شاخص‌ها منفی شدند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت در معیار وزنی ـ ارزشی هر کدام ۱.۶ درصد کاهش یافتند، ‌اما شاخص کل با معیار هموزن و شاخص قیمت با معیار هموزن هر یک یک درصد رشد کردند.

انتهای خبر/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت