3:37 1403/04/08

واکنش قالیباف به پیشنهادات زیاد نمایندگان درباره طرح اصلاح قانون انتخابات

no-photos

به گزارش صافی به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان پیرامون طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما قبل از اینکه مصوبه کمیسیون را درباره طرح‌ها و لوایح به رأی بگذاریم، ابتدا پیشنهادات نمایندگان را بررسی می‌کنیم و نهایتاً اگر پیشنهادات آنان رأی نیاورد، نظر کمیسیون را به رأی می‌گذاریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر و در عمل می‌بینیم انصافاً چقدر وقت مجلس گرفته می‌شود و بعضاً برخی از نمایندگان هم به این موضوع معترض هستند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: چندی پیش اصلاح آئین نامه داخلی مجلس مربوط به ماده ۱۴۹ در صحن علنی، مطرح شد و اعضای کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس هم زحمات زیادی در این باره کشیدند و پیشنهادشان آن بود که ما ابتدا نظر کمیسیون را درباره طرح‌ها و لوایح به رأی بگذاریم و اگر رأی نیاورد وارد پیشنهادات شویم که به هر دلیلی نمایندگان به این اصلاح آئین نامه رأی ندادند.

قالیباف اظهارداشت:، اما امروز واقعاً نگاه کنید که چقدر با بررسی این پیشنهادات وقت مجلس گرفته می‌شود و خواهش بنده از رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس آن است که بحث اصلاح آئین نامه داخلی مجلس را مانند گذشته والبته با انگیزه بیشتری دنبال کنند.

وی افزود: ما در شرایطی قرار داریم که واقعاً موضوعات بسیار مهم و جدی وجود دارد و باید از وقت یکایک نمایندگان که در حقیقت وقت ملت ایران است به خوبی صیانت شود و ما در مجلس به نمایندگی از طرف مردم باید موضوعات را پیش ببریم و قانونگذاری و نظارت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده لازم می‌دانستم که این موضوع را مطرح کنم و ان شاءالله به این موضوع توجه ویژه شود، چرا که اصلاح آئین نامه داخلی مجلس ضروری است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت