11:40 1403/04/06
پایان حواشی الحاق روستای «عمارت» از اردبیل به آذربایجان‎ شرقی؛

«عمارت» همچنان در شهرستان گرمی باقی خواهد ماند

صافی – مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: اصلاحیه نقطه عمارت در کمیسیون دولت به تصویب رسیده و همچنان در شهرستان گرمی باقی خواهد ماند.
no-photos

سیدسعید جلالی با اشاره به برخی سوالات در حوزه تقسیمات کشوری استان اردبیل اظهار داشت: نقطه مکانی عمارت به جهت همسایگی با استان آذربایجان شرقی در یک اشتباه تحریری و در فرایند تاسیس شهرستان هوراند در شمار مکان های تابعه این شهرستان قید شد و بلافاصله پس از آشکار شدن موضوع، اصلاحیه برگشت نقطه عمارت به شهرستان گرمی به دولت ارسال و در کمیسیون سیاسی دفاعی به تصویب رسید که جای هیچ گونه نگرانی و حتی اختلاف میان دو استان در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور الحاق روستاهای دیگری در منطقه پارس آباد و گرمی را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه خبرها در این زمینه به شکل درستی منتقل نشده که این مساله موجب نگرانی دلسوزان و تشویش اذهان عمومی شد.

وی افزود: دلسوزان استان اردبیل با سعه صدر باید راه توسعه استان را هموار کنند و آرامش و امید را به جامعه تزریق کنند.

جلالی با اشاره به خبرهای مسرت بخش در حوزه تغییرات تقسیماتی استان اردبیل، خاطر نشان کرد: ایجاد سه شهر در چند ماه گذشته و پیشنهاد ایجاد حداقل یک شهرستان و مطالعه شناخت دو شهر و ایجاد یک بخش به زودی در اولویت دولت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت