5:25 1403/04/03

بازگشت طلا و نقره بر مدار صعود

صافی نیوز/ قیمت طلا و نقره در طول معاملات روز گذشته روند صعودی خوبی پشت سر گذاشت، اما هنوز راه زیادی باقیست تا بازگشت به بازپرداخت ضررهای ناشی از معاملات روز دوشنبه که منجر به ایجاد خسارت کوتاه مدت شد.
no-photos

به گزارش صافی ، روند صعودی بازار طلا در تلاش است تا تثبیت بازارها را رقم بزند و بر همین اساس پیشرفت چشمگیری در معاملات روز سه شنبه رقم خورد. بر این اساس معاملات آتی طلای دسامبر با افزایش ۲۷.۸۰ دلاری به قیمت ۱۸۸۲.۳۰ دلار رسید و در بازار کومکس نیویورک نیز نقره با ۰.۸۳۹ دلار افزایش به قیمت ۲۴.۵۴ دلار در هر اونس مورد معامله قرار گرفت.
در حالی که بازار روز دوشنبه ضررهای شدید و قابل توجهی را متحمل شد، بالاترین میزان ضرر بازار در طول یک روز در هفت سال گذشته رقم خورد و قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح سه ماه و نیم گذشته رسید. روند صعودی ایجاد شده در بازار طلا عموما به دلیل تاثیر اقتصادی ناشی از بسته محرک مالی است که در آینده نزدیک از سوی دولت جدید ایالات متحده به تصویب خواهد رسید. اگرچه به نظر می‌رسد این سناریو از ایجاد تورم بیشتر هم پشتیبانی خواهد کرد و نمودار تورم هم روند صعودی در پیش خواهد گرفت.
بازارهای جهانی سهام در طول روز گذشته روند صعودی داشتند، در حالی که از سه شاخص اصلی سهام ایالات متحده دو شاخص روند نزولی داشت. اگرچه روند صعودی بازارهای سهام به قدرت روز دوشنبه نیست، اما به نظر می‌رسد ادامه روند صعودی مرتبط با اخبار منتشر شده از آزمایش‌های موفق واکسن کووید – ۱۹ باشد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت