0:32 1403/04/08

توصیه ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس: در شرایط فعلی از بورس خارج نشوید

صافی نیوز/ عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: مرد اگر در این شرایط از بازار سرمایه خارج شوند از سود خود ضرر نکرده و از اصل پول خود ضرر می‌کنند، لذا به صلاح نیست که مردم در این شرایط از این بازار خارج شوند.
no-photos

به گزارش صافی ، مسلم صالحی گفت: باید فضا و جو روانی بازار سرمایه به سرعت آرام شود چرا که در غیر این صورت مردم متضرر خواهند شد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه باید با اتخاذ برخی تصمیمات شرایط بازار سرمایه را به روز‌های اولیه خود بازگردانیم، اظهارداشت: باید به سرعت به سمت شرایطی پیش برویم که مردم به بازار سرمایه امیدوار شوند.
عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس در توصیه‌ای به مردم و سهامداران بازار سرمایه تاکید کرد: خروج مردم در این شرایط از بازار سرمایه جز ضرر چیز دیگری ندارد.
وی اظهار داشت: مرد اگر در این شرایط از بازار سرمایه خارج شوند از سود خود ضرر نکرده و از اصل پول خود ضرر می‌کنند لذا به صلاح نیست که مردم در این شرایط از این بازار خارج شوند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: امیدواریم در ۲ الی ۳ هفته آینده اتفاقات مناسبی در بازار سرمایه رخ دهد.

وی تاکید کرد: ما امیدواریم با ورود جدی که کمیسیون اقتصادی به شرایط بازار سرمایه داشته وزارت اقتصاد و امور دارایی مقداری نحوه مدیریت خود را در این بازار سامان دهی کند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت