16:23 1403/04/06

پیام معنادار روحانی به دولت آینده آمریکا

صافی نیوز / رئیس جمهور گفت: امیدواریم شرایط طوری باشد که تحریم کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله درسی برایشان باشد تا دولت جدید آمریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از خبرآنلاین، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: امیدواریم با همکاری یکدیگر و مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین پیگیری قرارگاه برای اجرای مصوبات به تدریج شاهد کاهش شرایط فعلی باشیم یعنی همین‌طور که مردم بیشتر مراعات می‌کنند، موجب شود تا آرامش بیشتری در جامعه داشته باشیم.

روحانی با بیان اینکه مردم در سه سال اخیر در برابر تروریسم اقتصادی مقاومت کردند، گفت: تصمیم کشور ما همیشه روشن بوده و در هر شرایطی ملت ما مقاومت خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون سر فرود بیاورد.

وی افزود: امیدواریم شرایط طوری باشد که تحریم کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله درسی برایشان باشد تا دولت جدید آمریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت